KAMI HARGAI FOLLOWERS KAMI :)

IRAMA ROMANTIS

Thursday

JIWANG TO THE FULLEST PART 1

hati siapakah mampu menahan rasa terkilan 
setelah percintaan dihujani halangan
sia sia lah aku berkorban selama ini
andai dirimu tak mampu aku miliki

pernah jua ku terluka
dihiris belati tajam
walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan
tapi kini aku lupa erti luka perasaan
walaupun tk berdarah bisa buat aku gundah

ku tau cintamu amat kuat untuk diri ini
namun tk memberi erti
jurang pemisah di antara kita
makin hampir ketara

hina sangatkah aku pada pandangan keluargamu
hingga sewenangnya tohmahan dilemparkan
engkau hanya bisu melihat aku
yang bermatian seorang menepis hinaan

kau dipaksa lupakan aku
dengan rela kau menurut
ku terpaksa lepaskanmu
walau sayang ku bertaut

nukilan dari pupul untuk miss bun. agaknye, not sure~

by ; the exoticas

No comments:

Post a Comment